onsdag 30 april 2008

Olle på kollo

I går kom Elin för att lämna Olle hos oss i några dagar medans husse byter staket runt huset och matte jobbar.

Det var inte lätt att heta Olle och komma på kollo till Jojjebo.
Först lyckas Sickan hoppa på honom mitt i buset så att vi trodde att han blivit halt. Sedan sa Jojje ifrån åt en närgången valp och då råkade han ge Olle ett hack i kinden.


Stackars Elin, jag trodde att hon skulle vända och åka hem med honom igen.
Men Olle blev kvar och fann sig väl till rätta.
Han har sovit gott och ätit duktigt med frukost och verkar inte ha några men efter gårdagen.


Elin, SnyggOlle får gärna stanna kvar här. Jag är kär i honom, så go.







2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har nog inte heller några men sen gårdagen..tror jag..hehe.
Sickan lekte så fint med Olle så det går nog ingen nöd på honom..
Men usch vad tomt det är utan honom.
Pussa lite extra på honom från mig!
Tack snälla Jenny att Olle får vara hos dig ett par dagar.
Kram Elin

Sandra sa...

Hejsan! Alltid lika kul att se andra sanktisar :) Riktigt fina! Jag skulle vara vilja undra vart du har köpt den där kaggen till Jojje? Har letat som en tok, kan inte hitta någon. Tacksam för svar :) www.sandrahallsten.blogg.se MVH Sandra Hällsten, Arvidsjaur.